Veelgestelde vragen
Vraag?
Hoe lang mag ik bij jullie de producten huren?
Antwoord
Wij hanteren standaard een minimale huurtijd van 24uur, maar het is ook mogelijk om meerdere dagen te huren.
Vraag?
Is hetgeen dat ik wil huren ook op de gewenste datum aanwezig?
Antwoord
Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij op tijd te reseveren, het kan zijn dat hetgeen dat u wilt bestellen op de gewenste datum niet beschikbaar is. Wij zullen u hierover berichten.
Vraag?
Wanneer en hoe vindt de betaling plaats?
Antwoord
De betaling moet vóór aanvangs huurdatum bij ons binnen zijn. Het is ook mogelijk om op de datum van bezorgen of afhalen van uw bestelling bij ons af te rekenen. Wij accepteren Pin (mobiel), overschrijving, I-deal. Het is bij ons niet mogelijk om via een creditcard of contant af te rekenen.
Vraag?
Wordt de apparatuur geleverd of moet ik deze zelf ophalen.
Antwoord
U bent vrij om een keuze te maken hoe u uw bestelling wilt ontvangen. Op de pagina ‘Bezorg- en Installatieservice’ staat meer informatie over het bezorgen van uw bestelling. Voor het ophalen van uw bestelling op locatie dient u zich te legitimeren met een geldige ID bewijs en met een pinpas. Degene die de bestelling doet dient deze ook zelf op te halen.
Vraag
Mag ik mijn bestelling een dag eerder afhalen?
Antwoord
Indien de gehuurde producten een dag eerder niet in bestelling staan, is het mogelijk om een dag eerder uw bestelling af te halen. Echter rekenen we hiervoor een huurdag extra voor.
Vraag
Moet ik borg betalen?
Antwoord
Voor het ophalen van uw bestelling rekenen we borg. De hoogte van de borg hangt af van de huurprijs.
Vraag
Past de door mij gehuurde apparatuur in een personenauto?
Antwoord
Kleine bestellingen zoals speakers, verlichting of een rookmachine kunnen makkelijk vervoerd worden in een personenauto. Subwoofers en DJ set adviseren wij met een bestelbus op te halen of gebruik te maken van onze bezorgservice.
Vraag
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Antwoord
Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Hoe dat precies in zijn werking gaat adviseren wij onze algemene voorwaarden door te nemen
Vraag
Als ik mijn bestelling op de zaterdag huur moet deze dan op de zondag teruggebracht worden?
Antwoord
In overleg mogen de spullen zondag weer retour, echter gaat ons voorkeur naar maandag. De spullen moeten op de maandag tussen 10.00 en 12.00 retour zijn.
Vraag
Wat zijn jullie openingstijden?
Antwoord
Wij hebben geen openingstijden en werken enkel op afspraak. De afspraken kunnen gepland worden tijdens kantoortijden. Buiten kantoortijden kan in overleg. Om onze producten te huren is vooraf contact gewenst.